• yalnız olduğunu hissettiğin an

    22.
    Şu an. Günlerdir süren Berbat beslenme, mutsuzluk ve sancılarla birlikte Ambulansla hastaneye kaldırıldım. Serum taktılar. Arayacağım bir kimsem yok. Hiç bu kadar yalnız hissetmemiştim. Bursa'dayım ailem bile yanımda değil.
    1 ... mordorr
  • kadın olmanın dezavantajları

    101.
    Güvenlik problemi. Örneğin akşamdan beri acıdan kıvranıyorum. Kesinlikle hastaneye gitmeliyim. Ama evimde değilim. Burda yanımda olacak kimsem yok. Bu saatte taksiye nasıl binebilirim.
    1 -2 ... mordorr
  • şu an ne düşünüyorsun

    217.
    Keşke çok rahatsız olduğum günler bilincimi kapatabilsem. Acı ve rahatsızlık geçince uyanabilsem.
    1 ... mordorr
  • sözlük yazarlarının itirafları

    165375.
    Çevremdeki herkesin psikolojisi bozuk. Güvenlikle sohbet ediyorum. Adam çok Dobra olduğu için kimse onu sevmiyormuş. Yüzü gülmezmiş. Sülalesiyle kavgalıymış sürekli ne yapması gerektiğini söylüyorlarmış. Eşi psikiyatriste git demiş. Gidemem doktoru boğazlarım demiş. Bunları şıngır şıngır tesbih sallarken anlatıyor. Sjsjsjsj. Diğer güvenlik de bi acayip AKP'li mi acaba diye düşünüyorum konuşurken. Burda psikiyatrik çok insan var. incelemek ve konuşnak acayip keyif veriyor.
    2 ... mordorr
  • kendine soru sorup cevap vermek

    2.
    Kilo mu aldım? Evet
    Depresif miyim? Evet
    Mutlu muyum? Hayır
    Çok mu para harcıyorum? Evet
    Hayatımda herhangi bir şey düzgün mü? Hayır.
    2 ... mordorr
  • güne nasıl başladın

    149.
    Sabah 5'te uyuyuş. 12 de Uyanış. 13-15 arası takrar uyuma. 15.37 ağrı sızı ve keyifsizlik içinde kahvaltı.
    1 ... mordorr
  • fal

    77.
    inanmadığım fakat Arkadaşımın söylediği her boku yaşamış olmam dolayısıyla kafamda soru işaretleri oluşturan eylem.
    ... mordorr
  • nasıl mutlu oluyorsunuz

    159.
    Bebek videoları izliyorum. Vasatlığa bak.
    ... mordorr
  • insanın en huzurlu olduğu an

    112.
    Uykuda olduğum an çünkü hiçbir şey düşünmüyor ve hiçbir şeye maruz kalmıyorum. Yaşamıyorum.
    1 ... mordorr
  • şu an ne düşünüyorsun

    215.
    Doğru düşünmemi etkileyen şeyler neler? Neden her şeyi berbat ediyorum? Yeterince olgun değil miyim? Neden güzel yaşayamıyorum? Zayıf bir kişiliğe mi sahibim? Zihnim bu kadar depresifken o felsefi kitapları nasıl okuyacağım? başarısız mı olacağım? Depresyonum mu nüksediyor? Psikiyatriste mi gitsem?
    2 ... mordorr
  • elvin levinler in yaşadığı kafa

    9.
    O kadar optimist bir tavır sergiliyor ki bi siktir git diyorum her seferinde. Minimalist olucam diye ev değiştirip eşya yenilemiş. Her bokun da modası mı olur be. Minimalistim diye şunu linklerim bunu linkledim. Yok 1 ay vegan beslenme. Sabah kahvaltıda bilmem ne bowl açaili bilmem ne yulaf tarifi. Yok güneşi selamlama, şükretme listesi. Bi siktirin gidin bi boka yaramayan vasatlıktan para kazanan influencerlar.
    2 ... mordorr
  • kendine iyi davran

    39.
    Bazen yapamadığım. Örneğin bugün doğru düzgün bir şey yemediğim için çok bitkinim ve çok kahve içtiğim için midem bulanıyor. Vücudum ödemli olduğu için kendimi çok çirkin buluyorum. Ağlayasım geliyor ama ağlamayacağım. Ve her şey sinirlenirimi bozuyor. Her şey. her detay.
    ... mordorr
  • mutsuzken yapılabilecekler

    10.
    Kahve içmek ve depresif müzikleri tekrar tekrar dinlemek. Buraya yazmak. Her mutsuz olduğumda bunu yapıyoum. Yani çok sık. Bazen çok yemek yiyesim geliyor bazen hiç. Bugün hiç yememe günü. Kahvaltıyı 5'te yaptım. Off.

    Böyle günlerde ne kadar yalnız olduğumu hatırlıyorum. Şu an yüzümü güldürecek kimse yok. En yakın arkadaşlarımı düşünüyorum. 3 yıl depresyondaydım ve fark etmediler. Ama böylesi daha iyiydi. Kendimi normal hissediyordum. Öteki türlü yok seni seviyoruz yok yanındayız bıdı bıdı.
    3 ... mordorr
  • mutsuz bir insana iyi gelecek şey

    246.
    Anlayan biri.
    1 ... mordorr
  • 2 yıl geriye gidebilsen napardın

    21.
    Eve yalnız çıkmazdım. Psikiyatriste gider ve erkek arkadaşımdan ayrılırdım.
    ... mordorr
  • güne nasıl başladın

    147.
    Belim ve sırtım ağrıyor. 14'te yataktan çıktım. Açlıktan karnım acıyordu ama iştahsızdım. Tansiyon ve kalp atışım açlık durumunda hemen düştüğü için bir şeyler yedim. Spor için evden çıktım. Kıyafetlerim nemliydi. Öyle giydim ve çıktım. Enerjim sıfır olduğundan spordan vazgeçerek dondurma yemeye geldim. Bitter çikolatalı ve fıstıklı en sevdiklerim. Midem de fena ağrıyor. Bugün bi ilaç alacağım.

    Geceleri yeme takları geliyor. Ben de hiçbir şey almıyorum. Dün 3 tane muz yedim hiçbir şey olmadığından. Gece gece burgerler tatlılar ımm. Haftaya tartılacağım için kendimi frenliyorum.
    1 ... mordorr
  • zeka düştükçe dini eğilimlerin artması

    36.
    10/10 tespit.
    2 -2 ... mordorr
  • sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

    22755.
    Bugün bir arkadaşım iç döktü. Hayttan beklentisi yok, her şeyin kötü gitttiğini ve iyileşmeyeceğini düşünüyor. Herkes mutlu ve herkesin bir hedefi olduğunu söylüyor. Neden benim yok? Hep ağlıyorum. Kendimi sevmiyorum. Yeme problemleri yaşıyorum. Bok gibi hayatım. Hiçbir şey düzelmiyor. A'dan z'ye çok yakın zamandaki ben konuştu sanki. Bana nasıl doğru yaklaşıldıysa ben de ona öyle davrandım. Ondan nasıl daha kötü olduğunu ama iyileştiğimi söyledim. Hatta yaşadığım durumları anlayınca kahkahalarla boğuldu. (Lahmacun alırken yeşillik kalmadı diye ağlayasımın gelmesi gibi).

    Depresifliğin dibindeyken kendim gibi birine umut vermek, güldürmek ve bir şeylerin iyileşebileceğine dair inanç oluşturmak kendimin farkına vardırdı. O zor günleri atlatmak ve kendi yaptığım yanlışların, yanlış düşüncelerin sonuçlarını anlatmak beni yardımcı olabildiğim ve yalnız olmadığını hissettirdiğim için güçlü hissettirdi. Maddi olarak zor durumda birkaç kuruş ayarlayabildim. Birkaç yerin de kulağına gidecek. Umarım ayarlanabilir. Keşke çok param olsa böyle iyi niyetli insanlara yararlı olabilsem.
    2 ... mordorr
  • boş ilişki

    2.
    Gelecek görülmeyen ilişkidir.
    ... mordorr
  • insanın en huzurlu olduğu an

    94.
    Yeğenimin bana teyze ne aldın diyip teşekkür sarılması yapmasıyla beraber öpücüklere boğması. Çok özledim.
    2 ... mordorr
  • yeni şeyler getiriyorum